Kétszer erősebb a BMW M5-nél a legújabb kínai luxusszedán
A rendkívül alacsony légellenállású, de több mint 3 tonnás villanyautóban négy motor teljesít szolgálatot.
A rendkívül alacsony légellenállású, de több mint 3 tonnás villanyautóban négy motor teljesít szolgálatot.
A bajor gyártó kínálatában hamarosan elérhetővé válik az új 5-ös sorozat tisztán elektromos kombi változata.
A megújult Cadillac CT5-V Blackwing egyértelműen a négyajtós amerikai izomautók királya.
A hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti csúcsnyomaték társul.
Alacsony építési mód, látványos kupéforma, erős 6 hengeres motor, hátsókerék-hajtás és akár kézi kapcsolású váltó. Meghajtottuk a BMW M GmbH utolsó őszinte benzinmotoros sportmodelljét, a hibrid hókuszpókusz nélküli vadonatúj M2-t.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan festhet a bajorok nagy csomagtartós, praktikus kivitelű újdonsága.
Ezt a 625 lóerős BMW M5 Competitiont könnyen német rendőrautónak lehet nézni.
Ennek a bajor sportszedánnak kevés igazi ellenfele lehet az Autobahnon.
Újdonság a plugin hibrid hajtáslánc, de sokak örömére hengerből nem lesz kevesebb: marad a két turbóval megfújt V8-as benzinmotor.
Az új 5-ös BMW legpotensebb sportverziója bőven több, mint 600 lóerősnek ígérkezik.
Az igen szerény mennyiségben gyártott 340 lovas E34-es M5 Touring mellett egy jó öreg Z3-at is kipróbáltunk, a habot pedig az Alpina B10 BiTurbo jelentette a tortán. Pofátlanul analóg BMW-k a politikailag abszolút korrekt digitális 2023-ban.
A német sportszedán a jelek szerint kiválóan érzi magát a sebességkorlátozás nélküli Autobahnon.
A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotor teljesítményét és nyomatékát sikerült még feljebb tornázni.
A bőven 1000 Nm feletti nyomatékú újdonsággal akár 333 km/h tempó is elérhető.
A 1000 kilométernél kevesebbet futott sportkocsi ritkaságnak alaposan megkérik az árát.
Az újdonság szupersportos csúcsmodelljének teljesítménye a 700 lóerőt is elérheti.
Miközben minden irányból támadnak a lehangoló hírek, a prémium autók, így például a nagy teljesítményű M-es BMW-k iránt egyre komolyabb az érdeklődés. Az ország legnagyobb BMW M kereskedésének megnyitóján jártunk.
Itt a megoldás azok számára, akik még az M4 Competitiont sem találják elég erősnek és gyorsnak.
Amennyiben minden jól megy, a közeljövőben bőven 600 lóerő feletti új riválist kaphat az Audi RS6 Avant.
A 8 hengeres élvezetekre vágyóknak a jövőben már csak az M5 lesz az egyetlen opciójuk.